Qasandra

Qasandra
my family

Wednesday, January 12, 2011

1st story

hmm..sian tgk adk aku yg bkurun lama xpnah g kem terpilih utk join PLKN..klakar pon ada..
last dia g kem masa drjh 5..harap dia ok la kat sana..huhuhu..
sblm g PLKN pon dia dh paw duet aku ckup2..kejam pya adk..
nsb baek la aku agk baek hati..lalalalla...

                                                  
                                                      hantar adk ku brbaju merah ke PLKN
                                                    
cuti sem lps agak boring coz xda g jejalan mn2 sgt..sibuk mbuta kat umah je..
pg2 dh ngadap pocoyo dpn tv..mkn tido..mn xgemuknya..aduhh..
thn lpas byk kwn2 aku yg dh tunang,kwen..wah2..thniah..
aku bila lg?? tetttt...biarlah rahsia..
28.1 ni kwn baek aku lak nk btunang..huhuhu..blh jmpa kwn2 lama..

No comments:

Post a Comment